Notice: Undefined index: UseCaptcha in /home/webark/public_html/2plus2.ro/catalog/controller/extension/module/isenselabs_gdpr.php on line 65 About Us

Despre Clean-Clean

Brand-ul Clean-Clean a luat fiinţă în anul 2002 din dorinţa de a oferi pieţei din aerul din maşini, locuinţe şi spaţiile închise.


În 2003 echipa noastra de profesionişti concep noi produse destinate îngrijirii auto, produse comercializate sub brandul Clean-Clean.


O nouă extindere a domeniul de activitate al companiei vizează părţile componente auto, astfel încât în anul 2006 apare pe piaţă şi brandul Clean-Clean Autoparts.


În prezent Clea-Clean este oferit pieţei în 3 game:

• Gama Car Care care cuprinde produse de întreţinere şi curăţare auto:

odorizanţi auto, deodorante igienizante, lavete, bureţi auto, emulsii siliconice lucioase şi mate, soluţii pentru curăţarea tapiţeriilor, soluţii pentru curăţarea interioarelor din piele, soluţii pentru parbriz atât de vară cât şi de iarnă, şampoane auto, antigel, soluţii pentru îndepărtarea insectelor, soluţii pentru desgresare motor, soluţie pentru dezghetarea yalelor, filtre, ştergătoare auto, curele de transmisie.

• Gama de Produse Profesionale destinate spălătoriilor auto - spumă activă, şampon auto, soluţie pentru parbriz, soluţie pentru curăţarea tapiţeriilor, soluţii pentru curăţarea interioarelor din piele, emulsii siliconice lucioase şi mate, soluţie pentru îndepărtarea insectelor, soluţie pentru degresare motor, soluţii pentru anvelope.

• Gama HoReCa care cuprinde soluţii pentru întreţinerea şi curăţarea suprafeţelor din sticlă, soluţii pentru curăţarea şi întreţinerea mochetelor, soluţii pentru curăţarea şi întreţinerea obiectelor din lemn, detartrant, soluţii pentru curăţat podeaua, soluţie pentru desfundat ţevile, detergent universal şi soluţie pentru curăţarea şi întreţinerea obiectelor sanitare.

Clean-Clean foloseste numai cu materii prime de cea mai bună calitate, ceea ce asigură obţinerea produselor finite la un standard calitativ ridicat (import Suedia, Anglia, etc).

Sistemul de ambalare este automat şi exclude pierderile de orice fel, aromele păstrându-se timp îndelungat.

Dispune de o echipă de tineri designeri care lucrează constant la un înalt nivel de calitate ce conferă produselor un aspect ce se remarcă printr-o grafică de excepţie.


Clean-Clean are o colaborare permanentă cu principalele lanţuri de benzinării din România (Lukoil, Rompetrol, Petrom, OMV,MOL - produse private label) dar şi cu parteneri externi (export în SUA, Germania, Belgia, Suedia, Iran, Ukraina, Bulgaria).


Pe partea de Auto-Parts există parteneriate cu fabrici din SUA, Anglia, Israel şi China.

Clean-Clean a reuşit să îşi crească cifra de afaceri cu o medie de 40-50% pe an şi să deţină 25-30% din piaţa cosmeticelor auto.